
Maandag 30 maart vond onze jaarlijkse Veiligheidsdag plaats.
Voor de zevende keer organiseerden we onze Veiligheidsdag om samen bewustwording en kennis rond veiligheid te versterken. We kwamen opnieuw samen bij zusterfiliaal Sodemat met al ons technisch personeel, zowel arbeiders als bedienden.
Tijdens de voormiddag volgden onze AB’ers workshops over kwartsstof, diisocyanaten en EHBO. Het tweede deel van de dag stond voor onze arbeiders in teken van duurzaamheid, waarbij ze deelnamen aan de Climate Fresk. Onze bedienden – die deze Climate Fresk reeds gevolgd hadden – verdiepten zich verder in enkele veiligheidsthema’s.
Uiteraard werd er ook tijd voorzien om te genieten van koffiekoeken, broodjes en heerlijke foodtrucks in combinatie met een gezellige babbel!